*Всі категорії товарів придбані на нашому сайті окрім білизни підлягають поверненню протягом 14 днів з дня отримання вами замовлення.
*Білизна підлягає поверненню та обміну лише у випадку, якщо товар неналежної якості (див. нижче “Умови повернення для товарів неналежної якості”)
*Послуги перевізників за повернення товару належної якості - сплачуються за рахунок покупця.
Якщо вам прийшла модель, розмір або колір, яку ви замовили, але товар вам не підійшов або не сподобався - оплата послуг повернення та обміну відбувається за рахунок покупця
*Послуги перевізників за повернення товару неналежної якості - сплачуються за рахунок продавця.
У разі, якщо вам прийшла не та модель, розмір або колір, яку ви замовили, оплата послуг повернення та обміну відбувається за рахунок продавця
Умови повернення для товарів належної якості
Протягом 14-ти днів після отримання товару Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови якщо:
- товар не має слідів використання
- товар повністю зберіг товарний вигляд;
- товар упакований, збережені всі бірки
- товар не відноситься до категорії товарів які не підлягають обміну або поверненню (наприклад білизна)
Процедура повернення товару належної якості:
1. Напишіть нам у Telegram, за номером 0736153805 (посилання на Телеграм https://t.me/hromvi)
2. Надішліть нам товар перевізником Нова пошта без післяплати та сплативши послуги доставки.
Дані для відправлення товару:
- Відділення Нової пошти №1, с. Нові Петрівці
- Отримувач Слюсар Андрій, номер телефону 0932714427
3. Обов'язково повідомте номер ТТН Нової пошти надісланої посилки у Telegram за номером 0736153805 (посилання на Телеграм https://t.me/hromvi)
4. Після отримання повернення та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми на ваш вибір або повертаємо Вам кошти на вказані вами реквізити банківської картки або робимо відправку товару на обмін на наступний день з дня отримання нами повернення.
Послуги перевізників сплачуються за рахунок покупця.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3-х робочих днів.
Умови обміну або повернення для товарів неналежної якості
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Процедура повернення товару неналежної якості:
1. Напишіть нам у Telegram за номером 0736153805 або зателефонуйте за тим самим номером та повідомте про товар неналежної якості https://t.me/hromvi
2. Надішліть нам товар перевізником Нова пошта.
Дані для відправлення товару:
- Відділення Нової Пошти №1, с. Нові Петрівці
- Отримувач Слюсар Андрій, номер телефону +380932714427
3. Обов'язково повідомте номер ТТН Нової пошти надісланої посилки у Telegram за номером 0736153805 https://t.me/hromvi
4. Після отримання повернення та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми на ваш вибір або повертаємо Вам кошти на вказані вами реквізити банківської картки або робимо відправку товару на обмін на наступний день з дня отримання нами повернення.
Послуги перевізників сплачуються за рахунок продавця.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 4-х робочих днів.
Повернення коштів здійснюється за вказаними вами реквізитами банківської картки